ČESKÉ GHÍČKO

Jak jsme se zamilovali 

do přepuštěného másla

Někdy v roce 2016 jsme pro České Ghíčko vytvořili malý nástěnný kalendář a vůbec jsme nepočítali s tím, že se vydáme na více jak 5 letou cestu, kde budeme mít možnost ovlivnit více méně veškeré vizuální výstupy, naučíme se ghíčko vařit nebo budeme ghíčko sami prodávat. A samozřejmě, že se staneme závislí na Ghítele.

Ceske_Ghicko_01

Obsah nad formou

Prvotní skici nový etiket jsme měli v šuplíku už delší dobu, bohužel nám nestačila myšlenka nějakého lehkého redesignu, která by vlastně vůbec nic neřešila. Od samého počátku naši spolupráce nám všichni z ghíčka pořád dokola opakovali, že ghíčko je samo o sobě totálně fotogenické a při foceních jsme se fokusovali hlavně na samotné přepuštěné máslo než na produkt jako takový – což jsme vzali jako stěžejní vstup. Další vstup bylo modré víčko a clai „Jenom GHÍČKO má modré víčko“. Takže už na začátku jsme měli dominantní barevnost – tyrkysové víčko a žluté přepuštěné máslo.

Proto jsme vytvořili průhlednout etiketu, která pouze doplňuje obsah sklenice logem, názvem a základním rozdělením. Nejzásadnějším zásehm do identity bylo pak definovaní nového písma FILSON PRO, u kterého se nám libíli organické výběhy a množství řezů.

etiketa
České_Ghíčko_8
České_Ghíčko_5

K etiketám se samozřejmě přidalo spoustu dalších printových výstůpů. Od těch imagových jako inzerce, PR články, plakáty, PPC bannery, bannery pro facebook a instgram, ale i štítky na kartony, specifikace produktů, a další technické podklady, které nenadělají tolik parády, ale pro další chod možná ještě důležitější.

České_Ghíčko_2
České_Ghíčko_3
České_Ghíčko_11
České_Ghíčko_6

Máslo jako tekuté zlato

Jak už jsme říkali, ghíčko je neuvěřitelně fotogenické, takže se fotí úplně samo a nafotili jsme přepuštěné máslo asi ve všech pozicích. 

České_ghíčko_focení
České_Ghíčko_5

Web jako sklenice od ghíčka

S našma kamarádama z MedieHeroes jsme už v průběhu tvorby etiket začli pracovat na webových stránkách a e–shopu, které jsme celé postavili na velkorysých fotografiích a víčkách. Kladl se zde důraz zejména na funkčnost, tak jako u etiket a propojenost s třetími stranami (PPL, zásilkovna, balíkobot, velkoobchodní systém, systém pro zdravé výživy,…).

České_Ghíčko_7

Vytvořili jsme základní wireframy, design, web samozřejmě z části otextovali a nafotili spoustu fotek. Celý vývoj e–shopu trval skoro rok a web samozřejmě neustále rozšiřujeme. Nedávno jsme spustili i micrositu k dobročinné sbírce na o.p.s Berenika ve Vysokém Mýtě.

České_Ghíčko_10
České_Ghíčko_4