CopyCamp 2020

Tak dlouho jsem nikde nebyla, až jsem zapomněla na slovo konference. Nakonec jsem ale zabalila počítač, svačinu a vyrazila. Vyrazila na on-line konferenci pro copywritery do našeho ateliéru.

CopyCamp od agentury H1 je jedinou konferencí zaměřenou na on-line texty v republice. Každý rok se sejdou lidi s lehkou úchylkou na notýsky a svou oblíbenou propiskou si divoce zapisují poznámky. Tentokrát jsme všichni hleděli místo na pódium do monitorů. A jaký to bylo?

Na program CopyCampu 2020 se můžete mrknout na jejich webu. Já vypíchnu jen pár bodů, které jsem si podtrhla:

  • Veronika Burešová tvrdí, že ke spokojené spokojené spolupráci zadavatele a kreativce #stacimalickost. A je to tak. Stačí vzájemně komunikovat.
  • Roman Věžník radí všem copywriterům naslouchat klientům, zákazníkům i “kolemjdoucím”. Pak se budou texty psát samy.
  • O tajemném UX writingu jsme se dozvěděli, že musí být průzračný jak studánka. Dobře napsaných hlášek (např. v aplikaci) by si totiž uživatel neměl vůbec všimnout. Být kreativní ale lze i na velmi malém počtu znaků.

Printscreen z přednášky Terezy Frankové a Milana Švolby

  • O textech upoutávek pro Prima Cool mluvil Filip Racek, promoproducer. Říká: Někdy je s tím velká drbačka, ale stojí to za to. Mrkněte, co se jim vážně povedlo.

Celkově hodnotím letošní CopyCamp náplní takto: náplň přednášek 65 %, všechno okolo 150 %. Ovšem abych byla naprosto fér, musím říct, že atmosféra na konferenci v plném Dlabačově dělá hodně. Kdybychom všichni seděli tam, věřím, že i moje hodnocení by bylo lepší. Tak snad příští rok.

Share on facebook
Share on email

Líbí se Vám naše práce?
Rozhodně se nás nebojte kontaktovat!