Czech Ghee – The Liquid Gold

Jelikož jsou československé máselné vody ghíčku už delší dobu malé, snaží se prosadit i v zahraničí. Mezi roky 2018-2020 se také zúčastnili BioFachu – největšího veletrhu s biopotravinami v Evropě. Díky covidové situaci samozřejmě vše probíhá online a proto jsme se rozhodli vytvořit zaprvé nový design etiket právě pro zahraničí, k tomu samozřejmě webovou prezentaci a nakonec jsme ještě natočili krátké prezentační video.

I když jsou primarními trhy ty na západ od nás (Neměcko, Španělsko, Portugalsko,…) byla hlavní vstupní informace relativní jednoduchost etiket. Celý design etiket vychází z procesu tvorby přepuštěného másla a tvoří ho nepravidelné bubliny. Vytvořili jsme klasické obdelníkové etikety, které se budou snadno lepit na lince i v ruce a přidali jim zlatou folii, abychom akcentovali claim, který používáme a to GHEE – THE LIQUID GOLD.

Při tvorbě jednoduché webové prezentace, kde je konverzním prvkem jednoduchý kontatní formulář, jsme využili již zmíněné bubliny, které provází celý web – grafické prvky v imagových částech, hover stavy tlačítek, ikony,…

Stěžejním prvkem celého webu pak bylo prezentační video, kde Adam Dostál promlouvá k účastníkům BioFachu a zároveň představuje brand a proces výroby ghíčka, takže jsme si udělali hezký jeden nátačecí den přímo na firmě.

Na webovou prezentaci se můžete kouknout na www.czechghee.com

Share on facebook
Share on email

Líbí se Vám naše práce?
Rozhodně se nás nebojte kontaktovat!