Czech Ghee – The Liquid Gold

Jelikož jsou československé máselné vody ghíčku už delší dobu malé, snaží se prosadit i v zahraničí. Mezi roky 2018-2020 se také zúčastnili BioFachu – největšího veletrhu s biopotravinami v Evropě. Díky covidové situaci samozřejmě vše probíhá online a proto jsme se rozhodli vytvořit zaprvé nový design etiket právě pro zahraničí, k tomu samozřejmě webovou prezentaci a nakonec jsme ještě natočili krátké prezentační video.

I když jsou primarními trhy ty na západ od nás (Neměcko, Španělsko, Portugalsko,…) byla hlavní vstupní informace relativní jednoduchost etiket. Celý design etiket vychází z procesu tvorby přepuštěného másla a tvoří ho nepravidelné bubliny. Vytvořili jsme klasické obdelníkové etikety, které se budou snadno lepit na lince i v ruce a přidali jim zlatou folii, abychom akcentovali claim, který používáme a to GHEE – THE LIQUID GOLD.

Při tvorbě jednoduché webové prezentace, kde je konverzním prvkem jednoduchý kontatní formulář, jsme využili již zmíněné bubliny, které provází celý web – grafické prvky v imagových částech, hover stavy tlačítek, ikony,…

Stěžejním prvkem celého webu pak bylo prezentační video, kde Adam Dostál promlouvá k účastníkům BioFachu a zároveň představuje brand a proces výroby ghíčka, takže jsme si udělali hezký jeden nátačecí den přímo na firmě.

Na webovou prezentaci se můžete kouknout na www.czechghee.com

Chcete nás?

Napište na ahoj@studiodruzba.cz