FORFREEDAYS – redesign logotypu

V roce 2019 jsme společně s Media Heroes začali pracovat na redesignu webového systému firmy HeliCzech a to zažitkový portál For Free Days. Hlavím nosným prvkem celého portfolia For Free Days byli jejich helikoptéry – zažítkové lety, přelety nad městem, škola lítání,… Vzhledem ke vstupním požadavkům na nový web jsme se s klientem shodli, že je potřeba udělat i redesign logotypu, jelikož původní logo bylo hodně zkonkretizované a zbytečné složité.

Od začátku jsme věděli, že chceme mít silný symbol, který obstojí i jako samostatný nosný element například na printových výstupech. Vytvořili jsme zachycení rotoru helikoptéry v pohybu, které zároveň vytváří literu F a zároveň symbol radaru (hledání), což nám přišlo absolutně trefné.

Už při skicování jsme rešeršovali různá písma a už na začátku se nám líbíla rodina Termina od Mattoxe Shulera. Jedná se o sans–serifoé písmo s širokými proporcemi, a díky tomu je skvěle čitelné i při radikálnějšímu zmenšení proporcí, a zejména pak u kapitálek, které jsme právě pro logotyp zvolili.

V logomanuálu jsme se pak soustředili hlavně na samotnou definici loga a jeho používání. For Free Days používají svého in–house grafika, takže bylo důležíté, aby bylo používání loga co nejintuitivnější.

Share on facebook
Share on email

Líbí se Vám naše práce?
Rozhodně se nás nebojte kontaktovat!