V roce 2019 jsme společně s Media Heroes začali pracovat na redesignu webového systému firmy HeliCzech a to zažitkový portál For Free Days. Hlavím nosným prvkem celého portfolia For Free Days byli jejich helikoptéry – zažítkové lety, přelety nad městem, škola lítání,… Vzhledem ke vstupním požadavkům na nový web jsme se s klientem shodli, že je potřeba udělat i redesign logotypu, jelikož původní logo bylo hodně zkonkretizované a zbytečné složité.
Od začátku jsme věděli, že chceme mít silný symbol, který obstojí i jako samostatný nosný element například na printových výstupech. Vytvořili jsme zachycení rotoru helikoptéry v pohybu, které zároveň vytváří literu F a zároveň symbol radaru (hledání), což nám přišlo absolutně trefné.
Už při skicování jsme rešeršovali různá písma a už na začátku se nám líbíla rodina Termina od Mattoxe Shulera. Jedná se o sans–serifoé písmo s širokými proporcemi, a díky tomu je skvěle čitelné i při radikálnějšímu zmenšení proporcí, a zejména pak u kapitálek, které jsme právě pro logotyp zvolili.
V logomanuálu jsme se pak soustředili hlavně na samotnou definici loga a jeho používání. For Free Days používají svého in–house grafika, takže bylo důležíté, aby bylo používání loga co nejintuitivnější.