Jak na kreativní PF. Hned 4×

Nutné zlo nebo milý způsob, jak poděkovat a zároveň se trochu zavrtat klientům do podvědomí? My máme radši PFka té druhé varianty a ukážeme vám, jak na to.

  1. Vycházejte z firemní kultury

Pokud objednávky chodí celý rok zákazníkům v recyklovaných krabicích a pro ochranu planety jim neposíláte ani vytištěné faktury, pak by honosné PF mohlo působit až nepatřičně.

Pro České Ghíčko jsme minulý rok navrhli pohled. Pamatujete? Pohledy se dřív posílali ve velkém, tak jako se vařilo na přepuštěném másle.

  1. Přibližte se svým zákazníkům

Na konci roku máte možnost ukázat něco z vás. Nechte nahlédnout za oponu a zkuste poslat klientům kvásek, pokud jste pekárna. Sadu na výrobu vánočních jmenovek, pokud jste papírnictví…

  1. Pobavte

To úplně stačí. A v záplavě stejných přáních se snadno odlišíte. 

Tohle stojí za proklik! https://raynet.cz/blog/pf-2019/#gref

  1. Vyřešte problém

Co by mohlo ve vánočním čase pomoci k vytouženému klidu? Recept na nejlepší perníčky? Přesný rozpis pohádek v televizi? Během krátkého brainstormingu určitě na něco přijdete.

Stejnou cestou jsme se minulý rok vydali my a připravili pro naše družbáky Balíček poslední vánočních záchrany – lep. pásku, barevné stuhy a jmenovky.

Chcete nás?

Napište na ahoj@studiodruzba.cz